YAZ TATİLİMİZ
15.Ağustos.2013  |   1176 Görüntülenme    |      |

-Şavşat-Karagöl-

Adli tatilin ramazan ayına rastlaması nedeni ile yıllık izne ağustos ayı başında ayrıldık. Aslında bir hafta daha sonra ayrılacaktık ama kayınvalidenin ameliyatı nedeniyle planladığımızdan bir hafta kadar önce ayrıldık.

Gece saat 24:00 civarında yola çıkmamıza ve ramazan olmasına karşın yollar bayağı yoğundu. Doğrudan Tirebolu’ya gittik. Kayınvalidenin ameliyat sonrası bakımı nedeni ile bir gece Tirebolu’da kalıp Aslan ile birlikte Trabzon’a, oradan da Köprübaşı’na gittik. Fındıklar olgunlaşmış hatta yerlere dökülmeye başlamıştı.Bu nedenle Safa ve Aslan ile birlikte bir gün bayram öncesi fındık topladık.Başka bir gün ise değerli dostum İsmail Küçükali ile görüşmek üzere Sürmene’ye Aslan ile birlikte gittik.Ancak köyde olması nedeniyle Hocam ile meşhur”zavli” köyünde görüştük. Böylece Zavli’yi de görmüş olduk.

Bu bayram oldukça kalabalıktı. Köprübaşı’nda dahi trafik kilitlendi. Araç park edecek yer bile bulmakta zorlandık. İlk gün bayramlaşma ve mezar ziyaretleni yaptık.

Bir an önce findığı bitirmek amacı ile 2. ve 3. günler günlükçü de almak yoluyla fındık toplamayı bitirdik.

Bayram sonrası yine değerli dostum Hamit Aydınoğlu’nun kızının nişan törenine katılmak amacıyla Çamlıhemşin’e gittik. Nişan gecesi Çamlıhemşin’de kaldıktan sonra Hamit Zafer’ler ve Yavuz’lar ile birlikte Şavşat’a Karagöl’e gittik. Bir akşam Şavşat’ta kaldıktan sonra Borçka Karagöl, Maçahel, Camili bölgesini ve şelaleyi gezdik. Ardından biz akşam Hopa’da kaldıktan sonra ertesi gün Gürcistan’a , Batum’a geçtik.

Batum’u değerli meslektaşım Hopa savcısı Muhammet Ali bey’in bulmamıza yardımcı olduğu rehberimiz ile birlikte gezdik. Sayın savcıma ve  rehberimize teşekkür ediyoruz.

Batum, son yıllarda turizm sayesinde gelişen bir şehir. Shareton otel açmış. Hilton’un da otel binası bitmek üzere. Karadeniz’in sahile ulaşan dik yamaçlarının aksine dümdüz bir sahile ve arazi yapısına sahip. Çoruh nehrini getirdiği topraklar ile oluşmuş. Şehir henüz gelişme aşamasında ama gayet düzgün bir şekilde gelişiyor. Botanik bahçesi çok güzel vebu alanda dünyanın sayılı bahçelerinden.

Aynı gün tekrar Türkiye’ye döndük. Birkaç gün daha Trabzon’da kaldıktan sonra Annem ve Babam ile birlikte Samsun’a gittik.  Orada, tedavi gören kuzenim Osman ağabeyi ile diğer akrabaları ziyaret ettik.

Bir akşam da Samsun’da kaldıktan sonra ertesi gün Ankara’ya gittik.Handan’ın göz kontrolunu yaptırdık ve bir Akşam da Ankara’da Hasan Ağabeyimde kaldık. Ertesi gün ise tatil için Antalya’ya gittik.

Antalya’daki tesisimizde daha önce eğitim amacı ile konaklamıştım ama yeniden elden geçirilmiş.  Bir çok yönden dışarıdaki otelleri aratmaz hale gelmiş.

Yaklaşık bir haftalık tatilden sonra Balıkesir’e döndük. İzlenimlerimizi ve fotoğraflarımızı sizinle paylaşmak istedik…

Zavli- İsmail Küçükali ile

Botanik parkı

Tirebolu

Antalya-düden şelalesi

Siz de Bir Yorum Bırakmak İster misiniz?